evahanno-west-usa.reismee.nl

Las Vegas Boulevard a.k.a. The Strip

Een poging om uit te slapen in onze luxe kamer in New York New York draaide niet op heel erg veel uit, om half negen stonden we er al naast.
Het is zelfs bewolkt, dus de temperatuur valt nog mee.

Na een heerlijk ontbijt bij Denny's halen we de Jeep van stal om naar een outlet shopping center te rijden, dit ligt een stukje voorbij het wereldberoemde Las Vegas sign, en ongeveer pal ten zuiden van McCarran Airport.
Een ochtendje shoppen later brengt de Jeep ons terug naar de parkeergarage en beginnen we aan onze missie om alle grote hotels van buiten en van binnen te bekijken.
Dit is in 2013 niet gelukt, we gaan in de rebound.

We begonnen in Mandalay Bay, waar we gratis (ja, alweer) tickets hadden voor het haaien aquarium
Het is natuurlijk geen dierentuin maar heel erg leuk aangelegd en er zijn daadwerkelijk zat haaien te zien.

Achtereenvolgens zijn we geweest in:

Mandalay Bay, Luxor, Excalibur, New York New York, MGM Grand, Planet Hollywood, Paris, Bally's, Harrah's,Flamingo, Venezian en Palazzo.
Dit is nog maar aan 1 kant van de strip, morgen proberen we de rest te doen.

Gokken ging best redelijk, Eva won bij de eerste keer direct 65 dollar, daarna ging het niet meer zo hard maar we hebben zeker geen verlies.

Ons avondeten werd verzorgd door Bubba Gump Shrimping Co, die kennen we nog uit Los Angeles en zat er in 2013 nog niet.
Ze serveren daar bijzonder goed eten voor een fatsoenlijke prijs.

Om in hogere sferen te verkeren vanavond hebben we een rondje meegedraaid in the High Roller, het hoogste reuzenrad ter wereld, maar liefst 200meter boven de grond kijk je over Vegas heen, heel mooi met alle lichtjes.

Toen we terug liepen naar ons hotel hadden we spanning en sensatie, een oude kerel stuiterde van de roltrap en natuurlijk stonden wij net beneden hem.
De beste man ging over de kop en lag languit op de metalen treden.
Hanno moest hem opbeuren voordat de trap ten einde was, maar werd zelf ook door omstanders vastgehouden of hij lag ook neer.
Er was vast drank in het spel, de man bloedde in zijn gezicht maar bleef volhouden dat alles okee was met hem.

We hebben bij terugkomst in onze kamer heerlijk gebubbeld en gaan zo gestrekt, het was een lange dag en van dag slenteren word je best moe.

Cheerio!

pa

Het gebeuren gefilmd voor America's funniest...?

Hanno

Hahaha toevallig was ik net aan het filmen,maar dan de andere kant uit.
Waarschijnlijk hoor je hem wel vallen