evahanno-west-usa.reismee.nl

Een dag die voorbij gevlogen is.

Maar liefst 26uur geleden kwamen we ons bed uit in het Ibis Hotel te Badhoevedorp.

Twee vluchten, een hectische overstap in Detroit en een autoreis van 270km later kwamen we dan eindelijk aan in Springdale, Utah.

Het behoeft waarschijnlijk weinig uitleg dat we enorm aan een bed toe zijn, en mochten we nu toch wel even een kingsize bed gekregen hebben van de Majestic View Lodge!

Jullie fotografe en auteur zijn momenteel dusdanig toegetakeld dat er vrij weinig meer overschiet om te typen of te posten.

Morgenavond zijn we wellicht vele malen helderder en zullen we jullie vergasten op de mooiste foto's en spannendste verhalen.
Er zit genoeg in de pen en in de lens, dat mag zeker zijn!

Welterusten en tot morgen,

de Globetrotters

pa

Maar jullie zijn er, gezond en wel, dat is het voornaamste en de foto via de app vanuit jullie kamer op het gebergte: weergaloos. Schilderachtiger wakker worden bestaat bijna niet

Zus Roos

Geniet enorm van jullie tijd in Amerika, dat er een heleboel moois op jullie pad mag komen.

Xxx

Eva

Het uitzicht is idd prachtig. Dat hebben we thuis niet. We gaan maar eens ontbijten. Groetjes

Inspirator ismael oudeman

Geweldig
Ik leef mee !!!

saskia

Als je nu dat uitzicht eens op een heel groot spandoek laat drukken, dan hangen we het op in onze achtertuinen voor de huizen. Hebben we altijd een goed uitzicht!!

Joan

Goed te horen. Benieuwd naar meer..... x

Eva

Ja sas, dat zouden we zo maar eens kunnen doen. Moet alleen wel de schutting er van tussen hihi.