evahanno-west-usa.reismee.nl

Noodsituatie in de Verenigde Staten; Eva en Hanno on the loose 3.0

Beste iedereen,

Zoals velen reeds weten, omdat we er toch vaak over praten, gaan wij binnenkort richting 'het beloofde land' wel te weten the one and only United States of America!

Hopelijk houd ene Donald Trump zich een klein beetje rustig, we willen deze keer wel graag Nationale Parken bezoeken, als er net als in 2013 een shut down is dan is het ons echt niet gegund!

Begin augustus vorig jaar hebben we de knoop doorgehakt en onze vliegtickets bij KLM veilig gesteld.
Hier onder een overzichtje met wat we onder andere gaan doen.

Op 29 mei aanstaande vertrekken we om 8u 's ochtends met een Delta Airlines Airbus A330 vanaf Schiphol Amsterdam via een overstap in Detroit, Michigan, naar Sin City Las Vegas,Nevada.
Daar halen we onze huurauto op, uiteraard geregeld via Sunnycars, om meteen door te rijden naar Springdale, Utah.
Springdale ligt aan het begin van Zion National Park.

Via Bryce Canyon, Page Arizona, Slide Rock State Canyon, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley en Yosemite National Park eindigen we de reis 18 dagen later in San Francisco.
Vanaf daar vliegt de KLM ons terug naar Schiphol Amsterdam, tot op heden gaat dit gebeuren met een bejaarde Boeing 747.

De ESTA goedkeuring om te mogen reizen naar de Verenigde Staten is ook reeds binnen, heb je deze goedkeuring niet dan kom je het vliegtuig niet in.

Via deze blog zullen we een ieder wederom verblijden met vrolijke reisverhalen en dito foto's!

Groetjes van Eva en Hanno

Marleen

Heel veel plezier samen op deze bijzondere reis!!